eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność sprzedawcy a kupno na firmęRe: Odpowiedzialność sprzedawcy a kupno na firmę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność sprzedawcy a kupno na firmę
    Date: Fri, 6 Nov 2009 21:23:18 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <p...@l...org.pl>
    References: <hd131h$6bn$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <hd1dbd$ro3$1@news.onet.pl> <hd1oup$pk3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.254.136.129
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1257542598 8220 94.254.136.129 (6 Nov 2009 21:23:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Nov 2009 21:23:18 +0000 (UTC)
    X-User: olgierdr
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:614249
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 06 Nov 2009 19:12:40 +0100, Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
    napisał(a):

    >> Ale o sprawny telefon możesz ciągle walczyć.
    >>
    > A czy to, że nie rozpatrzyli mojej reklamacji w ciągu 14 dni nie
    > powoduje przypadkiem jej uznania? Cały czas mówimy o sprzedaży na
    > firmę.. W przypadku konsumenckiej AFAIK byłoby łatwiej.

    Nie, nie powoduje jej uznania, ponieważ jest odmowa. Domniemania można
    stosować tylko tam, gdzie jest to wprost powiedziane -- a jak sam
    słusznie zauważasz, przy sprzedaży B2B przepisy o ochronie konsumentów
    nie obowiązują.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1