eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność sprzedawcy a kupno na firmę › Re: Odpowiedzialność sprzedawcy a kupno na firmę
  • Data: 2009-11-06 21:23:18
    Temat: Re: Odpowiedzialność sprzedawcy a kupno na firmę
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 06 Nov 2009 19:12:40 +0100, Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz
    napisał(a):

    >> Ale o sprawny telefon możesz ciągle walczyć.
    >>
    > A czy to, że nie rozpatrzyli mojej reklamacji w ciągu 14 dni nie
    > powoduje przypadkiem jej uznania? Cały czas mówimy o sprzedaży na
    > firmę.. W przypadku konsumenckiej AFAIK byłoby łatwiej.

    Nie, nie powoduje jej uznania, ponieważ jest odmowa. Domniemania można
    stosować tylko tam, gdzie jest to wprost powiedziane -- a jak sam
    słusznie zauważasz, przy sprzedaży B2B przepisy o ochronie konsumentów
    nie obowiązują.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1