  • Data: 2006-10-27 08:40:23
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Herbi" <z...@o...pl> wrote in message
    news:19gz1o8idc4na$.dlg@onet.pl...
    > Ty masz kłopot z podjęciem polemiki - nie widzisz nawet *komu* odpisujesz.
    > Toć napisał*a* wyrażnie że jest matką - więc na 99,999999% jest kobietą -
    > bo adopcji nie mogą dokonywać jeszcze u nas w kraju geje.

    Nie czemu to robisz, ale nie rob tego wiecej. Wziales cytat z Graszki i
    dodales cytat z mojej odpowiedzi
    do BrunoJ i sugerujesz ze ja napisalem cos w odp. do Graszki.
    Moze Twoj czytnik cos chrzani, moze robisz to z premedytacja, ja wiem co
    napisalem, wiadomosc mam ciagle
    w send items i to jest odp do BrunaJ, a z Graszki jest tam tylko poczatek,
    ktory zacytowal BrunoJ

    ">> Gdy sobie wyobrażę w jakim upokorzeniu i bezradności dziewczynka podjęła
    > dziewczynka decyzje o samobojstwie podejmowala juz kilka razy, tylko
    > wczesniej nie bardzo jej wychodzilo."

    I kto tutaj ma problemy z podjeciem polemiki ?

    Daniel