  • Data: 2009-09-30 05:27:18
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcus" <m...@w...pl> napisał

    > No ale chwila... Program antywirusowy jest aplikacją o konkretnym
    > działaniu i przeznaczeniu.

    I co, w ogóle nie robi tego co powinien?

    > Wiec chyba, skoro producent bierze za niego pieniądze, to powinien
    > chyba również ponosić jakąś odpowiedzialność, jeśli program
    > ewidentnie da d...y.

    Masz deklarację producenta, że program jest w 100% skuteczny
    w każdych okolicznościach?

    > Zakupiłem licencję po to, by moje dany były chronione.

    A ja kupiłem szalik po to, żeby się nie przeziębić.
    Jak dostanę kataru czy grypy to pozwę producenta szalika.

    > Owszem, zgadzam się, że dane te można ochronić poprzez backup. Ale
    > jeśli wystąpiłaby np. sytuacja, że w wyniku działania wirusa, który
    > przeszedł przez sito, powalił mi się system, co uniemożliwiłoby mi
    > np. wykonanie pilnej pracy na komputerze?

    Systemów do zadań krytycznych nie kupuje się w slepiku za rogiem, nie
    kosztują 2000 i nie są obsługiwane przez amatorów.