    From: Marcus <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Date: Tue, 29 Sep 2009 19:22:26 +0200

    witek pisze:

    > Żadna.

    No ale chwila... Program antywirusowy jest aplikacją o konkretnym
    działaniu i przeznaczeniu. Wiec chyba, skoro producent bierze za niego
    pieniądze, to powinien chyba również ponosić jakąś odpowiedzialność,
    jeśli program ewidentnie da d...y. Zakupiłem licencję po to, by moje
    dany były chronione. Owszem, zgadzam się, że dane te można ochronić
    poprzez backup. Ale jeśli wystąpiłaby np. sytuacja, że w wyniku
    działania wirusa, który przeszedł przez sito, powalił mi się system, co
    uniemożliwiłoby mi np. wykonanie pilnej pracy na komputerze?

    Pozdro
    Marek