-
31. Data: 2009-12-07 07:44:22
Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
Użytkownik "Yarcioo" <y...@w...pl> napisał
>>
>> Nie polecam subiekta ze względu na obsługę serwisową. Sam sobie
>> program jest OK, ale ten serwis....
>
> Dobry był subiekt pod dosa i wtedy ta firma się starała.
Mam inną obserwację. Mój znajomy przedsiębiorca używał Subiekta
właśnie pod DOSem i miał z nim sporo problemów. Od producenta
nie mógł uzyskać skutecznej pomocy i naprawy ewidentnych błędów
w programie. Postawę Insertu streściłbym tak: skoro już kupiłeś
nasz program to teraz mamy cię w dupie a ty się męcz sam.
Wygląda więc na to, że w zakresie obsługi użytkowników nic się
tam nie zmieniło.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Zakupy online: jak wykryć ukryty dropshipping i fałszywe sklepy internetowe?
-
Praca w upały: limity maksymalnej temperatury w pracy już od 2027 roku
-
Ustawa o dostępności: banki bardziej wrażliwe na konsumenta
-
Podróże lotnicze w niestabilnych czasach. Prawa pasażera i odszkodowania za lot - praktyczny poradnik