eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacjiRe: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.news-service.com!npeer.de.kpn-eurorings.ne
    t!npeer-ng0.de.kpn-eurorings.net!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po
    aktualizacji
    Date: Mon, 7 Dec 2009 08:44:22 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <hficd4$t5h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hf6q1u$2ml$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hf7moe$195$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hf9ip0$i4q$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: abob130.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1260172516 29873 83.8.17.130 (7 Dec 2009 07:55:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Dec 2009 07:55:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:618874
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Yarcioo" <y...@w...pl> napisał
    >>
    >> Nie polecam subiekta ze względu na obsługę serwisową. Sam sobie
    >> program jest OK, ale ten serwis....
    >
    > Dobry był subiekt pod dosa i wtedy ta firma się starała.

    Mam inną obserwację. Mój znajomy przedsiębiorca używał Subiekta
    właśnie pod DOSem i miał z nim sporo problemów. Od producenta
    nie mógł uzyskać skutecznej pomocy i naprawy ewidentnych błędów
    w programie. Postawę Insertu streściłbym tak: skoro już kupiłeś
    nasz program to teraz mamy cię w dupie a ty się męcz sam.
    Wygląda więc na to, że w zakresie obsługi użytkowników nic się
    tam nie zmieniło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1