  • Data: 2008-10-07 06:23:09
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc prducenta samochodu
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik leon napisał:

    > Witam
    >
    > Sporo czytajacych jest zmotoryzowanych wiec pewnie spotkalo sie z
    > taka lub podobna sytuacja.
    > Spalila sie zarowka w przednim reflektorze. Niby banalna sprawa ale nagle
    > okazuje sie, ze wymiana zarowki bez wizyty w warsztacie jest niemozliwa(1).
    Zarowka to pikus, a jak ma sie sprawa jesli auto posiada palniki
    xenonowe - tu tylko aso.
    Sprawna zarowke trzeba mniec na wymiane podczas jej przepalenia inaczej
    mandat od niebieskich. Ale juz trudno miec ze soba lampe/palnik xenonowy
    i wymienic ja na drodze (koszt lampy oraz karkolomna wymiana czesto
    polaczona z kasowaniem bledu w kompie auta itd. itp.)
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------
    Oskar Wilde