    Date: Tue, 06 Mar 2012 20:11:52 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność pracownika za szkody

    W dniu 06.03.2012 16:37, ToMasz pisze:
    > O ile błąd był ewidentny (widziałem wieniec z napisem ostatnie
    > poRZegnanie) to mało istotne jest stanowisko i zakres.

    Offtopicznie - czy to na pewno jest ewidentny błąd niezależnie od
    stanowiska i zakresu?

    Powiedzmy że stanowisko to palacz a zakres to wrzucać węgiel do pieca a
    regularnych odstępach czasu.

    Teraz takimu każą przygotować wieniec - on napisze na wieńcu "ostatnie
    porzegnanie". Czy na pewno to może być powodem do jakichkolwiek
    pretensji ze strony pracodawcy?

    p. m.