  • Data: 2006-06-07 12:34:36
    Temat: Re: Odpowiedzialność pracodawcy za pracowników?
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e66g4g$8c6$1@inews.gazeta.pl...

    > 429 w ogole nie wchodzi w rachube, bo pracownik nalewajacy paliwo jest podwladnym
    (a nie jest samodzielnym wykonawca),

    Chodzi mi o odpowiedzialność za szkode owej pani - która powierzyła czynność...
    etc - zgodnie z zapisem 429. A 430 - rzeczywiście nie w tej relacji.

    <zap>
    > Duzo prosciej probowac z 435tego, bo tam nie trzeba udowadniac winy

    A jak pojawi sie wyłączna wina poszkodowanego? Hmmm... Może i masz rację,
    bo wyłaczna byłaby wtedy, gdyby pani nalała sobie sama.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >