  • Data: 2008-09-28 18:41:07
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc materialna za mienie pracodawcy
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > Słuchaj, ja twoje wywody rozumiem i po części rację przyznaję. Ale -
    > naprawdę - trudno znaleźć usprawiedliwienia dla dorosłego człowieka przy
    > zdrowych zmysłach, który podpisuje coś, czego nie rozumie i to w dodatku
    > dotyczacego jednej z najważniejszych dziedzin życia jaką jest praca
    > zarobkowa. Skoro nie rozumie, to wstrzymuje się z podpisem i zasięga
    > porady u kompetentnej osoby, przecież to oczywiste.

    Witam ponownie

    Wycofalem posty by uniknac kontynuacji tej dyskusji bo do konensus nigdy
    sie nie dojdzie. Chodizlo mi tylko o informacje czy tego typu umowy sa
    prawnie wazne czy moze sprzeczne z jakimis regulacjami prawnym.
    Odpowiedz juz mam, brzmi ona tak.

    A co do zasadnosci, rozsadku, racjonalnosc, itp. to musielibysmy sie
    przeniesc na pl.sco.glupoty, wiec dzieki za odpowiedz i pozdrawiam