  • Data: 2008-09-29 20:21:00
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc materialna za mienie pracodawcy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gbr9gj$ruf$1@inews.gazeta.pl lukasz
    <a...@n...spam.o2.pl> pisze:

    > Powaznie ??? Gdyby nie ty to naprawde nie wiem co bym zrobil...
    Ja też nie.
    Na szczęście byłem na miejscu.

    > Probujesz byc zabawny ?
    Nie, raczej nie. Po prostu sobie z _ciebie_ pokpiwam. Myślałem, że jesteś
    jakiś w miarę sensowny i chciałem pomóc.
    Jak się okazała prawda to sobie z ciebie jajcuję, normalka.

    > Naprawde Ci to nie wychodzi.
    Ale nie myślisz chyba, że mnie twoja opinia obchodzi???

    > Musi byc ciezko zyc w swiecie bez znajomych i bez przyjaciol a jedynym
    > sposobem na poprawe humoru jest usilowanie ublizania innym. No coz nikt
    > nie zyje wiecznie, ale pamietam z kazdym dniem jests co raz blizej konca.
    Ubliżania? Memento mori?
    Psycholog-amator i kaznodzieja-hobbysta w jednym??
    Niektórym to nieźle wali w dekiel jednak...
    A "coraz" pisze się razem.

    --
    Jotte