  • Data: 2007-02-27 06:17:54
    Temat: Re: Odpis
    Od: "HomerWells" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już wyjaśniam. Sprawa spadkowa będzie dotyczyła 4 ha ziemi po dziadku. Z czego
    2 ha zabiera miasto pod budowę drogi. Ja dziedzicze jako wnuk gdyż mój ojciej
    już nie żyje. Ciotka defacto nie dziecziczy ale dziedziczą jej dzieci i ona
    mieszka z nimi w tym domku, którego miasto na razie nie ma zamiaru wykupić.
    Jeżeli się nie odpiszę to dom w odpowiedniej części będzie należał do mnie.
    Ciotka twierdzi, że będe jej musiał zwrócić część kosztów remontu poniesionych
    przez nią. Ona liczy na to, że uda jej się też uzyskać odszkodowania od miasta.