eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochcą zmniejszyć mi pensję a później zwolnić-jakie mam możliwości? › Re: Odp: Odp: chcą zmniejszyć mi pensję a później zwolnić-jakie mam możliwości?
  • Data: 2003-03-11 22:46:43
    Temat: Re: Odp: Odp: chcą zmniejszyć mi pensję a później zwolnić-jakie mam możliwości?
    Od: Ula <u...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zgadza się ale nie do końca...wróciłas z macierzyńskiego a tym samym nie
    > wolno obnizyc tobie wynagrodzenia natomiast art. dalsze jak wczesniej
    > napisałam mówią o twoich uprawnieniach po macierzynskim np. art.186 §3 ,
    > 187 , 188 itd. oraz Dz.U .96.60.277 odpowie na twoje pytania dokładnie

    <§ 14. Pracodawca jest obowiązany dopuścić pracownicę po zakończeniu
    urlopu wychowawczego do pracy na stanowisku równorzędnym z zajmowanym
    przed rozpoczęciem urlopu lub na innym stanowisku odpowiadającym jej
    kwalifikacjom zawodowym, za wynagrodzeniem nie niższym od wynagrodzenia
    za pracę przysługującego w dniu podjęcia pracy na stanowisku zajmowanym
    przed tym urlopem.>

    znalazłam, mam tylko pytanie po jakim czasie mogą zmienić wynagrodzenie?
    czy po urlopie wypoczynkowym?

    ula