  • Data: 2004-10-27 10:48:58
    Temat: Re: Odp: Odp: Zmuszanie uczniow do sprzatania szkoly po lekcjach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Oct 2004, Rodrig Falkenstein wrote:
    [...]
    > + A efekty "metod wychowawczych rodziców" możesz poznać na sobie

    Ja wKF: do pewnych "metod wychowawczych" rodzice są zachęcani
    ("wychowanie bezstresowe") lub przymuszani ("wychowanie bez bicia")
    w tym przez prawo. To żeby nie było w kwestii argumentu "dawniej
    tak było" :) Marcina oczywiście.
    Jest pytanie: co pozwala WYKLUCZYĆ owe czynnik prawne i społeczne
    jako *przyczynę* owych "skutków wychowania" ?

    > + - przejdź się noca po osiedlu na na pewno spotkasz paru "wychowanych"

    ...widać nikt nigdy im nie wykazał że "wychowanie" (w odróżnieniu
    od wychowania) może przynieść skutki. Takie jak są w stanie
    zrozumieć... jasno (hm... "boleśnie" ;) ?))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (ciekaw gromów...)