eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar? › Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Tue, 23 Mar 2010 09:41:31 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 27
    Message-ID: <ho9ufs$fgn$1@node1.news.atman.pl>
    References: <3...@n...onet.pl> <ho7p4m$a2m$1@news.onet.pl>
    <ho7qbg$deu$1@news.onet.pl> <ho7r0s$bap$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <ho7rfe$gnp$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ho952j$e0f$21@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-232-158-202.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1269333308 15895 94.232.158.202 (23 Mar 2010 08:35:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 08:35:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <ho952j$e0f$21@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:633315
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2010-03-23 02:21, Użytkownik witek napisał:

    >> W sumie dobry sklep nie będzie ryzykować sprzedania klientowi lekko
    >> używanego np. obuwia.
    >
    > Ponieważ nie ma w Polsce zwrotów, dlatego też nie ma sklepów typu
    > "second hand", gdzie można kupić rzeczy, za pół darmo.
    >
    > Gdyby były, nawet rzeczy używanych, podejrzewam, że obu stronom by się
    > to opłaciło.
    > Klient kupiłby więcej, paru rzeczy nie oddał, nawet jakby oddał sklep by
    > to i tak opchnął z zyskiem innemu sklepowi, a tamten i tak jeszcze na
    > tym zarobił, a biedniejsi krzywo by na użwane buty nie patrzyli, bo
    > lepsze takie po weselu niż żadne.

    Nie przypominasz sobie opisywanych tu niejednokrotnie problemów
    za zakupiony w sklepie "nowy" laptop miał na dysku jakieś katalogi
    i dane poprzedniego użytkownika.
    Bardzo tez jestem ciekawy kto zwróci sprzedawcy różnicę między
    ceną sklepową a "pół ceną" jaką sugerujesz na towar zwrócony.
    Otwierasz sklep, inwestujesz w fajny towar, klienci walą drzwiami
    i oknami ale co drugi za kilka dni przynosi towar do zwrotu.
    I wartość zwróconego towaru spada o te "pół ceny".
    Właśnie zbankrutowałeś.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1