eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Mon, 22 Mar 2010 20:17:30 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <ho94r0$e0f$20@inews.gazeta.pl>
    References: <p...@r...org>
    <3...@n...onet.pl>
    <ho7uiq$jim$1@atlantis.news.neostrada.pl> <8...@m...uni-berlin.de>
    <4ba7af68$1@news.home.net.pl> <8...@m...uni-berlin.de>
    <4ba8019c$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-75-5-181-82.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1269307040 14351 75.5.181.82 (23 Mar 2010 01:17:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 01:17:20 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <4ba8019c$1@news.home.net.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:633300
    [ ukryj nagłówki ]

    to wrote:
    > Tomasz Chmielewski wrote:
    >
    >> Lecz trzymajac sie przypadku otwierajacego watek - zwrot butow dzien po
    >> zakupie jest dla ciebie czyms takim absurdalnym?
    >
    > Całkowicie absurdalnym. Przecież buty można zmierzyć w sklepie. Czym
    > różni się zmierzenie w domu od zmierzenia w sklepie?

    Tym, że w sklepie nie ma dziecka, ale akurat fajne buty są.

    >
    > Mieszasz tu dwie rzeczy. Jest zasadnicza różnica pomiędzy reklamacją, gdy
    > produkt jest wadliwy, a tym, że ktoś się rozmyślił. To drugie to w ogóle
    > nie jest reklamacja tylko fanaberia.

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Skoro sklepy to robią to znaczy, że im się opłaca.
    Z prostej przyczyny.
    Nie każdemu chce się jechać do sklepu i oddać towar.

    >
    > Ale o czym Ty w ogóle mówisz? W tym wypadku towar został sprzedany, jest
    > w pełni sprawny, ale klient się rozmyślił i oczekuje, ze ktoś będzie
    > płacił za jego błędy.
    >

    Nie klient czegoś oczekuje, tylko sklep dobrze policzył, że klienci dużo
    więcej i bez namysłu kupują więcej mając świadmość, że mogą potem
    oddać. Tylko nie wszyscy oddają, bo im się po prostu nie chce.
    A jak nie będzie miał tej świadmości, to będzie dużo rozważniej kupował
    i dużo częściej nie kupi bo nie będzie pewny czy dobre, niż kupi.

    Twoje myślenie jest strasznie zaściankowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1