  • Data: 2005-04-17 17:20:26
    Temat: Re: Odp: Biblioteka Uczelniana
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Z.J." <r...@f...nl> popełnił 17 kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór
    news:d3tgos$hro$1@news.onet.pl:

    > Oddałem po 3 miesiącach. Ale i tak uważam , że niesłusznie liczą te
    > opłaty w takiej wysokości .
    > Jeżeli biblioteka ma prawo do ustalenia takich opłat .. czy to znaczy
    > , że mogą sobie ustalić 100 zł za każdy dzień przetrzymania .. a ja
    > grzecznie muszę zapłacić ???
    Widzisz, te pierońsko wysokie opłaty/kary,
    jak piszesz w wysokości przewyższającej wartość egzemplarza,
    są po to byś znając wysokośćkar, się samodyscyplinował i oddawał w terminie.

    Problemem byłoby tylko to, gdyby biblioteka naliczała te kary również wtedy,
    gdy zwłoka wynikała z przyczyn obiektywnych, niezależnych od czytelnika
    (choroba, strajk MZK/Poczty, Wybory do RN czy inne epidemie)
    Całość IMHO, oczywiście.
    BTW gdyby biblioteki wobec mnie ściśle stosowałyby takie zasady...
    a gdybym ja je stosował wobec tych, którzy kilkanaście lat temu
    ode mnie pożyczyli - tylko do jutra...

    --
    pozdro
    poreba