  • Data: 2007-05-19 07:49:16
    Temat: Re: Odmówiłam ZUS-owi zapłaty składek i oddałam ich do sądu
    Od: "e...@p...wp" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > A na przykład o molestowanie, o próbę wyłudzenia itd.

    Właśnie ,tak.Za molestowanie o jakieś złożone dawno temu papiery.Mam dowody !
    Niech sobie poszukaja w tym bałaganie, w tych marmurowych ścianach i
    machoniowych meblach.Za rzekomo niepołacone składki(mam dokument o braku
    zaległości w związku z kredytem branym ówcześnie )Urzędniczki nie dopuszczaja
    swoich pomyłek,błędów,błędów w programach. Winny KOWALSKI? Zobaczymy,może to
    będzie pierwsza sprawa w kraju ale nie popuszccę i wytknę im wszystko .