  • Data: 2002-09-23 14:48:59
    Temat: Re: Odmowa zeznań w sądzie
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jack" <j...@o...com> napisał w wiadomości
    news:amn7vc$mgf$1@news.tpi.pl...

    > tez nie wiem co to znaczy;), ale ta strona jest calkiem dobra.

    Wiesz co? 3 minuty szukałem twojej odpowiedzi na mój post. W gąszczu cytatów
    i nagłówków ciężko ją dojrzeć w pierwszej linijce. Spróbuj proszę nauczyć
    się podstaw netykiety:

    1. Odpisujemy POD tekstem, na który odpowiadamy
    2. Staramy się wycinać to do czego się nie odnosimy. Zwłaszcza sygnaturki.

    Pozdrawiam (jeszcze),
    Kiełpiś
    --
    Był czas mrutszławy, ślibkie skrątwy Tomasz Kiełpiński
    Na wałzach wiercząc świrypły, kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl