    From: Maaariusz <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa wypłaty ubezp. na wypadek ciężkiej choroby (PZU)
    Date: Sun, 10 Jan 2010 07:04:09 -0800 (PST)

    On 9 Sty, 11:07, Daniel Smoliński <s...@g...com> wrote:
    >Natomiast w dniu wczorajszym dostał pismo odmowne wypłaty
    > świadczenia z tytułu ciężkiej choroby. Gdyż jak wynika z przedłożonych
    > dokumentów ubezpieczony przed przystąpieniem do ubezpieczenia dodatkowego
    > był leczony z powodu choroby wieńcowej (przebyty zawal w 2004r.)
    > I co teraz można zrobić.
    > Moim skromnym zdaniem powinni wszystko sprawdzać i skoro chcą się bronić
    > przed takim czymś to powinni ostrożniej podpisywać umowy. A teraz według
    > mnie albo powinni wypłacić świadczenie a jak nie to zwrócić wszystkie
> [...]

    Dlaczego mają zwrócić składki? Przecież ubezpieczenie działało. Gdyby
    teść zachorował na ciężkie zapalenie płuc , z pewnością dostałby
    odszkodowanie. Dziwię się, że człowiek ciężko chory - po zawale- nie
    wczytuje się w warunki ubezpieczenia. Zwykle jest to jasno napisane.
    PZU ostrożnie podpisuje umowy, to teść zrobił to, nie czytając
    warunków lub dopytując się, co kupuje.

    Pozdro
    mariusz