    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa wypłaty odszkodowania.
    Date: Sun, 03 Jul 2005 08:24:09 -0500

    gargamel wrote:

    > nie znam się na prawie, ale jakie znaczenie ma spożywanie alkoholu ?
    > (przecież alkohol jest wszędzie: leki, ciasta, czekoladki, sfermentowany
    > sok, nadpsute owoce), moim zdaniem żeby zastosować prawo o ruchu drogowym
    > pod wpływem alkoholu, należy wykazać we krwi podejrzanego odpowiednio
    > wysokie stężenie alkoholu (powyżej jakiegoś tam ułamka promila), to że
    > człowiek przyznał się że pił alkohol oznacza tylko tyle ze nie skłamał, no
    > bo kto nigdy w życiu nie pił alkoholu, mógł wypić rok temu, tydzień temu,
    > mógł wypić łyk, albo litr, a więc PZU powinno mieć wyniki alkoholu we krwi,
> [...]
    Po zjedzeniu ciastka, nie mówi się, że się spożywało alkohol.
    Tak po prostu zwyczajowo i statystycznie.
    Lekarz w wywiadzie lekarskim wpisuje to co widzi, a nie wyniki badań.
    On po prostu wpisał, że był pod wypływem alkoholu i wystarczy.
    Jeżeli taki zapis jest, to znaczy, że ten wpływ alkoholu jest widoczny i
    na pewno nie jest po po łyżeczce syropu.
    Jak wpisał, że pacjent powiedział, że spożywał alkohol, to pacjent niech
    sam się zastanowi.