    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa sprzedaży osobie bez telefonu, czy legalna?
    Date: Sun, 13 Dec 2009 09:37:49 +0100

    p...@p...fm pisze:

    > A jeśli nie ma miejsca zamieszkania? jakiś biedak...? też będzie dyskryminowany?

    No właśnie. Co kogo obchodzi, gdzie mieszka. Zamówił, zapłacił... Jakby
    jeszcze zamówienie było za pobraniem, to można rozumieć ryzyko
    sprzedawcy. Ale tutaj usługa zamówiona, opłacona i niech sobie gość
    nawet w noclegowni i na dworcach mieszka.

    > nie każdy musi kupować przez internet.

    Ano. Nie każdy też musi sprzedawać. Jak się zabieram za sprzedawanie, to
    nie strzelam focha, że se lubię z klientem pogadać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek