eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!! › Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
  • Data: 2005-09-14 19:08:12
    Temat: Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    Od: "szlovak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No skoro uważasz ,że promotor jest głupszy od ciebie to jak sobie
    > wyobrażasz obronę tej pracy ,jak to ma być czy ty przed promotorem
    > czy promotor przed toba będzie bronił no nie wspoimnę o szanownej
    > komisji.Nie mam zamiaru być złośliwym typem ale najgorsi są bardzo
    > ambitni i wydaje się im, że są najmądrzejsi.- no ale skoro ta twoja
    > praca to takie odkrycie/tak przynajmnie wynika z tego co napisałeś/
    > to wyślij ją do paru poważnych czasopism naukowych - i jeszcze jedno
    > daj znać które opublikuje jako odkrycie na mairę 21 wieku.Poświęcę
    > się i pocztam. Akohoro

    nie mówię że jest głupszy ale że powinien docenić moją pracę. A propos
    publikacji i ogłoszania gdzieś, to chyba zapomniałeś że nie ma nic
    dobrego za darmo.

    A tak w ogóle to obchodzi mnie to co zrobić w tej dennej sytuacji.
    Jutro realizuję plan dalszy czyli idę do kogo moge, nagrywam jeszcze
    tego speca dydaktyki. Ale może był ktoś w podobnej sytuacji?

    Adam