eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!! › Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    From: "akohoro" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    Date: Wed, 14 Sep 2005 20:50:03 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    szlovak wrote:
    > Witam
    >
    > Sprawa wygląda tak. Wybrałem temat pracy magisterskiej, ciężki temat,
    > za ambitny byłem, ale wtedy nie wydawała mi się tak trudna. Podpisałem
    > cyrograf że zobowiązyję się do oddania pracy w terminie standardowym
    > czyli koniec czerwca 2005. Nie pamiętam treści tego pisma.
    >
    > Przychodzę dzisiaj do niego, on twierdzi żę nie chce mnie widzieć i że
    > już nie piszę tej pracy i że niby tak ustaliliśmy. Dodam że biorąc pod
    > uwagę termin to mam jak najbardziej prawo oddać tą pracę dzisiaj!!!!!!
> [...]

    No skoro uważasz ,że promotor jest głupszy od ciebie to jak sobie wyobrażasz
    obronę tej pracy ,jak to ma być czy ty przed promotorem czy promotor przed
    toba będzie bronił no nie wspoimnę o szanownej komisji.Nie mam zamiaru być
    złośliwym typem ale najgorsi są bardzo ambitni i wydaje się im, że są
    najmądrzejsi.- no ale skoro ta twoja praca to takie odkrycie/tak przynajmnie
    wynika z tego co napisałeś/ to wyślij ją do paru poważnych czasopism
    naukowych - i jeszcze jedno daj znać które opublikuje jako odkrycie na mairę
    21 wieku.Poświęcę się i pocztam.
    Akohoro