  • Data: 2005-08-22 07:08:40
    Temat: Re: Odmowa przyjęcia mandatu - pilne
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, czy to dorga dojazdowa, co ja jestem, znawca drog? Nic tam nie było
    napisane. Kretynka jestem i nie umiem wkleić schematu. Ale opiszę jeszcze raz:
    jest sochie duże skrzyżowanie. Jak się je minie jest znak drogowy : zakaz
    zatrzymywania się i postoju. droga prowadzi dalej. Po iluś tam metrach z prawej
    strony do tej drogi dochodzi druga, mniejsza. Nie wiem, czy to dojazdowa czy
    nie, nic na niej nie jest napisane, jaka to dorga, w każdym razie nie krajowa.
    W każdym razie można z niej wyjechać i skręcić zarówno w prawo jaki i w lewo.
    No to ja wyjeżdzam z tej drogi i skręcam w prawo pod sklep. Znaku nie ma.
    Dopiero później,za kolejna taką dojazdową do głównej jest ponowiony.
    Zresztą usiłowałam wutłumaczyć policjantowi, że nie mogłam przewidzieć tamtego
    znaku bo jest na wcześniejszym skrzyżowaniu, ale on się upierał, ze jest znak.
    Pytałam, czy ta droga to nie droga ( sic! ) i jak ma się droga dochodząca
    do "kasowania" poprzedniego zakazu. nie dostałam odpowiedzi, tylko że "wszystko
    będzie we wniosku o ukranie" no to na niego czekam.