  • Data: 2009-07-02 20:39:24
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Tak samo klient jest dla sklepu, jak sklep jest dla klienta.

    Ot i kolejny dowód na to, że masz spaczone spojrzenie na pojęcie rynku i
    relacji klient-sprzedawca.
    Nie wiem, czy to jakieś poPRLowskie odpryski czy sam sobie to
    wykoncypowałeś jako marny sprzedawczyna, któremu klienci-cwaniacy robią
    ciągle pod górkę, grunt, że sadzisz takie głupoty, że aż mi Cię szkoda.

    > Kogoś, kto idzie do sklepu z założeniem, że udając zainteresowanego
    > kupnem otrzyma tam darmowe porady i prezentację towaru, a kupi u
    > producenta, bo tam taniej trudno nazwać "klientem". To bardziej cwaniak-
    > pasożyt.

    Jak wyżej.

    > To jest Twoja logika, nie moja.

    Nie, to Ty sam tak napisałeś.

    > Dość smutne jest czytanie jak bzdurne
    > wnioski wyciagasz z moich wypowiedzi i jak zupełnie ich nie rozumiesz.

    A jeszcze bardziej smutne, że piszesz coś, czego się potem wypierasz.
    "cieszyłbym się, że cwaniaczki chcące przyoszczędzić 5 zł poszły w cholerę
    kupić gdzie indziej i w przyszłości nie bedzię z nimi nieoczekiwanych
    problemów" Skąd założenie, że jak ktoś chce zaoszczędzić, to mają być z nim
    kłopoty?