eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa podania nazwy producentaRe: Odmowa podania nazwy producenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Followup-To: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 02 Jul 2009 15:16:03 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <h2icgu$ajj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h2f75n$bhd$1@news.onet.pl> <h2ggh9$rhh$1@inews.gazeta.pl>
    <h2ghkm$jd5$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2i8nd$aqa$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2ib70$4n8$6@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: admn33.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1246541150 10867 79.185.43.33 (2 Jul 2009 13:25:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jul 2009 13:25:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.99.01
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:596361
    [ ukryj nagłówki ]

    to wrote:

    > krys wrote:
    >
    >> A jakie to ma znaczenie, po co komuś nazwa producenna? Może jest
    >> przebrzydłym snobem, i nie zniósłby myśli, ze znajomi zobaczyliby u
    >> niego na ścianie jakieś Opoczno, zamiast wypaśnej hiszpańskiej glazury?
    >
    > Z punktu widzenia prawa nie ma żadnego, z punktu widzenia etyki ma
    > zasadnicze.

    No to powiedz mi teraz, co jest nieetycznego w tym, że ktoś chce znać
    producenta jakiegoś wyrobu.
    >
    >>> Niezła rada, najpierw pocwaniaczyć, a jak się nie uda, to donieść gdzie
    >>> bądź...
    >>
    >> Jak ktoś nie podaje nazwy producenta, to musi mieć po temu powód. Na
    >> przykład taki, że za cenę normalnego towaru sprzedaje chłam. A to bije
    >> nie tylko w konsumenta, ale również w uczciwych konkurentów.
    >
    > Istnieje jakiś powód każdego działania, ale tego rodzaju interpretacja
    > jest moim zdaniem przesadzona. Informacja o produkcie jest zawsze w jakiś
    > sposób ograniczona, kwestia jak bardzo.

    Producent, rzekłabym, jest kluczową informacją. Niektórych producentów nie
    tyka się nawet kijem. A innych bierze się w ciemno.
    Justyna


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1