  • Data: 2008-01-20 15:52:14
    Temat: Re: Odmowa obslugi brudasom
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik castrol napisał:

    > A jak kolor skory, dajmy na to czarny, przeszkadza innym to takze mozna?

    Dobrze. Prosze cie, wykaz, ze kolor skory jakiegos kupujacego
    przeszkadza innemu kupujacemu w zakupach.

    Tylko uwazaj, zebys nei poszedl w kierunku rsizmu.

    > A jak czyjs ubior komus przeszkadza to tez mozna?

    Dobrze. Prosze cie, wykaz, ze ubior jakiegos kupujacego przeszkadza
    innemu kupujacemu w zakupach.

    > A jak ktos ma paradontoze i smierdzi mu z ust to tez mozna?

    Oczywiscie. Przy zalozeniu, ze ten ktos stani ekolo ciebie i zlosliwie
    bedzie na Ciebie dmuchal...

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie