  • Data: 2011-03-23 12:27:35
    Temat: Re: Odkupienie uzywanego oprogramowania ?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NKAB - wrote:

    > Rozsądek mi popowiada, że akurat nad tym nie jestem w stanie
    > zapanować

    Jak? Sprzedajesz program wymagający obecności płytki w napędzie, która jest
    zabezpieczona przed kopiowaniem? Bo w ustawie nie ma żadnych domyślnego
    zakresu uprawnień.
    Przekonanie, że liczba płytek to liczba licencji jest zupełnie bezpodstawne.
    W praktyce rzadko się te
    dwie wartości pokrywają.

    > ale naprawdę cieszy mnie jak ten mój program mu służy
    > i niech uruchamia na wielu ale swoich komputerach.

    Ale jak piszesz klientowi w licencji? Że może używać dowolnej liczy
    instancji tego oprogramowania na dowolnej liczbie urządzeń w ilubądź
    użytkowników jednocześnie? I na sublicencjonowanie też mu zezwalasz? Pod
    warunkiem posiadania jednej sztuki nośnika instalacyjnego? Czy w ogóle nie
    precyzujesz co mu wolno? Ty się nie masz z czego cieszyć, ty o swój interes
    dbać nie potrafisz.