  • Data: 2010-01-21 18:32:11
    Temat: Re: Odbieranie jednego listu poleconego, zostawianie innych ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Jan 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No te to może odebrać od razu, bo pewnie są darmowe. Skoro nie chce
    > odebrać teraz, a za dwa dni, to pewnie są za pobraniem.

    Niekoniecznie.
    Może chce "strzelić w stopę" urzędowi :> - osobiście mi się
    zdarzyło, że pismo wystawione w dniu X, zostało wysłane
    po kilkunastu (!) dniach (datownik z poczty) i przyszło
    2 dni przed wyznaczonym terminem stawienia się w urzędzie.
    Ktoś spodziewający się takiego numeru może być zainteresowany
    odbiorem dokładnie w 14. dniu od 1. awiza, o godzinie 18.59
    zresztą :>

    pzdr, Gotfryd