  • Data: 2005-04-02 16:42:20
    Temat: Re: Od kiedy sie liczy czas wypowiedzenia
    Od: "ddd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I jeszcze jedno. Jako mam pewnoesc ze dostarczajac mu (szefowi) do reki on
    zgodzi sie go przyjac z dniem 31 marca - bo bez jakiegokolwiek swiadka moze
    mi powiedziec ze tego nie dostal do 31 marca tylko dzien poaniej. I sytuacja
    odwrotna jak on mi udowodni ze tego pisma nie otrzymal wlasnie 31. Przyklad
    mam kaprys zwolnic sie ostatniego dnia miesiaca (mam takie prawo). Biuro
    czynne do 16tej, szef nie odbiera mojego telefonu to gdzie mam zlozyc
    wypowiedzenie skoro sklep czynny jest do 18tej. Moze mleczarzowi ktory
    akurat przejezdza obok biura ??????????????