  • Data: 2007-10-13 21:29:46
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Nieraz byłem świadkiem, jak plecakowiec trącał plecakiem inne osoby albo
    > zrzucał towar ze stosów... A nawet jeśli nie, to skutecznie klinuje
    > przejście pomiędzy regałami.

    To jaki mial plecak? Ze stelazem?

    > Torby podobnie, a do tego utrudniają śledzenie złodziejów.

    He?? Kazdy czlowiek z plecakiem badz torba to wg Ciebie potencjalny
    zlodziej? Wydaje mi sie ze duzo latwiej cos schowac za pazuche niz do
    plecaka, ale czy ochrona chce aby oddawac swoje plaszcze albo ubrania? Nie.

    > Mam na myśli M1 w Zabrzu, ale MM chyba ogólnie zrezygnował z tego
    > ulepszenia. :(

    I bardzo dobrze.

    > No u nas skrytki były tuż przy ochroniarzu, więc chyba niespecjalnie u nas z
    > tym był problem.

    A w Arkadii (choc tam jest Saturn, ale to to samo) skrytki byly z dala
    od ochroniarzy. Korzystalo sie z nich po wrzuceniu 2 zlotych. Nikt ich
    nie pilnowal i z tego co wiem, zlodziejaszki sobie z nich niezly biznes
    zrobily. Tak czy inaczej idzie ku lepszemu skoro MM i Saturn
    definitywnie zrezygnowaly z szafek i deponowania plecakow itp.

    > No jak szedłem z laptopem to ochroniarz grzecznie pytał czy mam coś
    > wartościowego i jak usłyszał, że laptop, to odchodził...

    A w Warszaie chca aby im okazac. Zreszta co ich obchodzi co masz w
    torbie/pleacku?

    > Ale ja nie mówię o przeszukiwaniu, ale o depozytach.

    Ona pokazala zawartosc plecaka. Kolejny dowod na to ze nie warto z
    ochroniarzami dyskutowac.

    Choć przeszukać też raz
    > się dałem, jak się bramka włączyła... Po co mnożyć kłopoty? Zadaniem
    > ochroniarza jest dbanie o bezpieczeństwo i po co mu pracę utrudniać?

    Jakie bezpieczenstwo? Chcec zagladania do Twojego plecaka nazywasz
    wzgledami bezpieczenstwa? Ja raczej odnosze wrazenie ze praca
    ochroniarza polega tylko i wylacznie na utrudnianiu zycia zwyklym klientom.

    > No cóż, gdzie drwa rąbią..... Ja bym oświadczył że to nie jest kradzione i
    > sobie poszedł.

    Powiedz to 12 letniej dziewczynce, zwlaszcza w sytuacji gdzie ja
    zatrzymali i "zaciagneli" do swojego pokoiku dla zatrzymanych.

    Jacek