  • Data: 2007-10-14 10:30:36
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > Pewnie też, ale ludzi w płaszczu draculi jest mniej. Poza tym, płaszcze
    > jednak nie są tak inwazyjne

    ROTFL

    > Owszem. Ale ten z plecakiem ma rozwiązanie bezproblemowe.

    Tak? Zostawisz swojego wartego kilka tysięcy laptopa z poufnymi danymi
    wartymi znacznie więcej w tandetnej szafeczce centrum handlowego? Z
    głupim się na rozum zamieniłeś?

    > Owszem. niestety szatni na targowiskach nie ma. Podobnie zresztą jak
    > niestety w kinach, co też jest bez sensu :(

    Czyli twój argument jest do d*.*py.

    [ciach]

    > Bredzisz. Wielu moich byłych uczniów jest ochroniarzami....

    Bycie twoim uczniem świętym nie czyni. Ba, nawet poprawnej gramatyki nie
    gwarantuje ;->

    > Masz ochroniarzofobię, a cały świat to nie Janki.

    Wyraźnie pisałem "z takich szemranych". Są porządniejsze firmy.