  • Data: 2007-10-14 09:28:06
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 13 października 2007 22:26
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <u...@n...lechistan.com>):

    > No to płaszcze też niebezpieczne.

    Pewnie też, ale ludzi w płaszczu draculi jest mniej. Poza tym, płaszcze
    jednak nie są tak inwazyjne

    > Podobnie jak gruby facet czy kobieta w ciąży.

    Owszem. Ale ten z plecakiem ma rozwiązanie bezproblemowe.

    > Podobnie jak płaszcze itepe.

    Owszem. niestety szatni na targowiskach nie ma. Podobnie zresztą jak
    niestety w kinach, co też jest bez sensu :(

    > ROTFL
    > Ty piszesz serio, czy udajesz naiwnego? Ochroniarze z takich szemranych
    > firemek ochroniarskich to właśnie bardzo często biorą udział w
    > organizacji takich kradzieży albo wręcz sami je popełniają.

    Bredzisz. Wielu moich byłych uczniów jest ochroniarzami....
    Masz ochroniarzofobię, a cały świat to nie Janki.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl