  • Data: 2007-10-14 12:40:56
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 14 października 2007 12:30
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f...@n...lechistan.com>):

    > Tak? Zostawisz swojego wartego kilka tysięcy laptopa z poufnymi danymi
    > wartymi znacznie więcej w tandetnej szafeczce centrum handlowego? Z
    > głupim się na rozum zamieniłeś?

    Nie, nie pamiętam żebyśmy się rozumami zamieniali... Może dlatego nie
    zauważyłeś, że pisałem iż z laptopem wpuścili mnie bez problemowo.

    > Czyli twój argument jest do d*.*py.

    Albowiem gdyż? Skoro nie ma A to znaczy że B (przy A rozłącznym z B) nie ma
    sensu? Dziwna logika.

    > Bycie twoim uczniem świętym nie czyni.

    Nie, ale znam ich. I to nie są przestępcy, jak sugerujesz.

    > Ba, nawet poprawnej gramatyki nie
    > gwarantuje ;->

    Co ty z tą gramatyką? Jakiś problem masz? Nie jestem językoznawcą i nie wiem
    jak ci pomóc.

    > Wyraźnie pisałem "z takich szemranych". Są porządniejsze firmy.

    No dlatego nie atakuj samej idei.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl