  • 1. Data: 2008-06-06 21:00:41
    Temat: Re: Obrzucony błotem pracownik przez kierownika w formie email
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Wiele zalezy od tego czy nadawca ma racje.

    sz.

  • 2. Data: 2008-06-06 21:21:18
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ma czy nie ma....chyba nikt nie ma prawa ubliżać pracownikowi.

    Fakt - nikt nie ma prawa ublizac pracownikowi.

    Jezeli to zrobil, to mozna to zglosic - i pewnie dostanie jakis wyrok.

    Ale wyrok nie bedzie wysoki, bo spokojnie udowodni ze piszac _takie_ rzeczy
    mial ograniczona zdolnosc do rozpoznania swoich czynow (czy jak sie to tam
    fachowo nazywa).

    sz.

  • 3. Data: 2008-06-06 21:30:35
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 06 Jun 2008 23:03:17 +0200, Birka napisał(a):
    > Ma czy nie ma....chyba nikt nie ma prawa ubliżać pracownikowi.

    Szczerze mowiac to ja tu nie widze nic obelzywego. Zwykla klotnia, bez
    zadnych wyzwisk
    --
    marcin

  • 4. Data: 2008-06-06 22:03:11
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Ograniczoną zdolność? Pracuje ode mnie 300km, widziała mnie 2 razy na oczy
    > i ma całe dnie aby zastanawiać sie nad sytuacją i czynami.

    No to zglos i udowadniaj, ze ktos napisal co napisal, bez zadnych podstaw ku
    temu.

    Jezeli w postepowaniu wyokorzystasz wszystkie opcje przyslugujace
    poszkodowanemu, to bedziesz miec szanse na zaobserwanie tlumienia smiechu
    przez sad.

    sz.

  • 5. Data: 2008-06-06 22:11:51
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 06 Jun 2008 23:33:04 +0200, Birka napisał(a):

    > a nie wtedy ze osoba kierowniczka
    > pracownikowi z firmowego maila przesyła na prywatnego mojego w moim
    > wolnym dniu takie wyzwiska

    jw, nie widze tu wyzwisk

    --
    marcin

  • 6. Data: 2008-06-07 06:29:15
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:g2ca5m$g06$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Ale wyrok nie bedzie wysoki, bo spokojnie udowodni ze piszac _takie_
    > rzeczy mial ograniczona zdolnosc do rozpoznania swoich czynow (czy jak sie

    jezeli ublizanie = zniewazanie to to na pewno ni ejest ublizeniem a ocena
    dzialan pracownika

  • 7. Data: 2008-06-07 08:27:16
    Od: prefi <p...@g...pl>

    szomiz pisze:
> [...]
    > mial ograniczona zdolnosc do rozpoznania swoich czynow (czy jak sie to tam

    obawiam sie, ze to ty masz ograniczona zdolnosc...
    na dodatek usilujesz bawic sie we wrozke - tak w twoim
    wydaniu wyglada merytoryczna "dyskusja" ??

  • 8. Data: 2008-06-07 08:28:31
    Od: prefi <p...@g...pl>

    szomiz pisze:

    > Jezeli w postepowaniu wyokorzystasz wszystkie opcje przyslugujace
    > poszkodowanemu, to bedziesz miec szanse na zaobserwanie tlumienia smiechu
    > przez sad.
    >
    > sz.

    idz chlopczyku do innej piaskownicy ze swoimi problemami
    intelektualno-emocjonalnymi...