  • 1. Data: 2008-06-06 20:53:43
    Temat: Re: Obrzucony błotem pracownik przez kierownika w formie email
    Od: "Radmana" <J...@o...pl>

    > *Ostatni raz wdaję się z Tobą w chorą polemikę .
    > *Nie mam zamiaru się denerwować z powodu Twojego zachowania i arogancji.
    > *Jestem pod tym względem profesjonalna w przeciwieństwie do Ciebie.
    > *Ale widzę że masz chyba jakiś problem z przerostem ambicji i
    > zrównoważeniem emocjonalnym.
    > *jesteś intrygantką!
    > *szczujesz i przekręcasz moje i nie tylko moje słowa.
    > *Co Ty mi tu imputujesz!
    > *zmęczyły mnie wywody wyrachowanej i fałszywej osoby

    A to sa odpowiedzi na twoje emaile czy tez rozmowy ?
    Jesli rozmowy to nie ma podstaw bo jak mu udowodnisz,ze wlasnie czepil sie
    rozmowy za pomoca powyzszego @ ?
    Moim zdaniem:
    kierownik boi sie swojego stanowiska i w ten sposob lepsze osoby wyzywa za
    byle co...
    Czy nie jestes lepsza od kierownika w tejze pracy?

    Nowość: Katalog z mapą Google !
    DODAJ SWOJĄ FIRMĘ
    http://firmy.markowe.kepno.pl/

  • 2. Data: 2008-06-06 22:22:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 06 Jun 2008 22:57:28 +0200, Birka napisał(a):

    > Wysłałam rano wiadomość że nie mogę wykonać jej polecenia ponieważ szef
    > postawił inaczej i kazał mi inaczej zrobić. Dostała szału i tak mi
    > napisała. I to jest odpowiedz na mojego meila z tymi obelgami.

    To powiedz o tym szefowi. Co za problem?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2008-06-06 22:46:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.06.2008 Radmana <J...@o...pl> napisał/a:
    > kierownik boi sie swojego stanowiska i w ten sposob lepsze osoby wyzywa za
    > byle co...
    > Czy nie jestes lepsza od kierownika w tejze pracy?

    Z nieustającego cyklu "giganci psychologii praktycznej"?

    --
    Marcin