  • 1. Data: 2008-06-06 22:21:42
    Temat: stawka za tzw. kilometrówke
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    witam,
    moze ktos wie ile wynosie obecnie stawka za tzw. kilometrowke? mam czesto
    wyjazdy sluzbowe swoim autem do stolicy z bdg, firma zwraca mi 78 gr za
    kilometr. Gdzies slyszalem ze to sie zmienilo w styczniu br (teraz chyba
    84gr) - czy to prawda? jaka jest podstawa prawna - jaka ustawa,
    rozporzadzenie (slyszalem ze to jest wlasnie prawnie regulowane)?

    dziekuje z gory za odp
    serdecznie pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-06 22:23:46
    Temat: Re: stawka za tzw. kilometrówke
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    http://www.blinfo.pl/bank/index.gml?art=kilometr

    3 sekundy szukania w google...

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-06-06 23:29:46
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

    > 3 sekundy szukania w google...

    Tez sie czaasem dziwie, ze ktos potrafi napisac newsa, bo jest to jakas
    sztuka, a nie potrafi wpisac w googlu:)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-06-06 23:42:02
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    ok, dzieki.
    ale nie ma tu podanej podstawy prawnej - jaka to ustawa, rozporzadzenie?

  • 5. Data: 2008-06-07 04:00:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    karkow napisał(a):

    > ok, dzieki.
    > ale nie ma tu podanej podstawy prawnej - jaka to ustawa, rozporzadzenie?

    Działania googla? ;)

    j.

  • 6. Data: 2008-06-07 05:47:12
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 07-06-2008 o 01:42:02 karkow <k...@o...pl> napisał(a):

    > ok, dzieki.
    > ale nie ma tu podanej podstawy prawnej - jaka to ustawa, rozporzadzenie?

> [...]

    Łorety... Kolejne 3 sekundy Googli:
    http://www.portalfk.pl/d14111_i5794_stawki_za_1_km_p
    rzebiegu_pojazdu__samochod.html
    Sprawdź tylko, czy to rozporządzenie nie było po tym czasie nowelizowane.
    pwz

  • 7. Data: 2008-06-07 21:10:06
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    ale dlaczego motocykl ma tak małe stawki (20% kosztow auta z pojemością pow
    900)
    Czy ustawodawca nie wie ile kosztują materiały exploatacyjne motocykli ?
    paliwa zje jak auto prawie
    opona kosztuje 500zł- ( jak komplet do auta)
    a motocykl ma 2 koła.
    olej tyle co w samochodzie kosztuje
    bezedura.

  • 8. Data: 2008-06-08 09:56:38
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > ale dlaczego motocykl ma tak małe stawki (20% kosztow auta z pojemością
    > pow 900)

    Może zostało to jeszcze z czasów ostatnich WSK (a w zasadzie PZL),
    kiedy taka kosztowała 10.500, a maluch 270.000 ?

    Pzdr

    JKK