  • Data: 2004-11-02 18:14:17
    Temat: Re: Obrońca posiłkowy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0411020017270.-98440895@Athlon.po
    rtezjan.zabrze.pl...

    > Acha. Czyli coś co popularnie nazywane jest "kopią".

    No, negatyw, to też nie sam pokój, tylko jakaś tam jego kopia.

    > Na przykład przytarganą z banku taśmą z backupem jak rozumiem ;]
    > (no bo ORYGINALNEGO wpisu na dysku to już NA PEWNO nie ma - szczególnie
    > iż dane mogą być CELOWO rotowane :) no a "oryginalna" dyspozycja
    > mogła mieć miejsce na serweze www odległym o kilka "stopni przetwarzania"
    > od bazy i z niej tylko logi zostały :) też już "przemielone" jak i sam
    > wpis do bazy)

    No ale ten pierwotny nośnik będzie najbliższy parwdy. Zresztą nie ja to
    wymyśliłem.

    > Nie mam pytań i to jest oczywiste.
    > No to "z cyfraka" można też nagrać na CD. A "wydruk" jak "poglądówkę"
    > zapodać.
    > Czemu maltretujesz człowieka że ma cały aparat dostarczać jako
    > dowód ? ;)

    Nie cały aparat. Kartę pamięci. rzecz w tym, że wówczas perzestaje to mieć
    racjonalny sens. No bo zaletą cyfropwki jet to, że to prościej i taniej. Ale
    w tej sytuacji, to zczyna sie strasznie drogo to robić.