    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Date: Tue, 26 Sep 2017 12:03:00 +0200 (CEST)
    <oqd546$ndc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <59ca2136$0$662$65785112@news.neostrada.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Budzik" napisał:
    [...]
    > Az tak wiele tego doswiadczenia i wprawy nie trzeba.

    Do czego?

    Do operowania na poziomie przyzwoitego fachowca *trzeba* wprawy
    i czegoś więcej niż strzelanie na strzelnicy do nieruchomego celu
    klasy "z PEWNOŚCIĄ wróg". Do drastycznej zmiany poziomu ryzyka
    podejmowanego przez niezbyt fachowego napastnika wielkiej wprawy nie
    trzeba.

    Ilu złodziei odstraszy "ołowica" jako ryzyko choroby zawodowej?
    Takie ryzyko kumulowane przy każdej kolejnej "akcji" daje duże szanse
    dożycia "złodziejskiej emerytury"?

    --
    A. Filip