  • Data: 2017-09-26 13:17:37
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2...@4...n
    et...
    Dnia Tue, 26 Sep 2017 12:52:08 +0200, J.F. napisał(a):
    >Znowu się zadumałem, bo Wikipedia pisze już o roku 1764:
    >"Enoch Brown school massacre: Perhaps the earliest shooting to happen
    >on
    >school or college property, in what would become the United States,
    >was the
    >notorious Enoch Brown school massacre during the Pontiac's War."
    >https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_school_shooti
    ngs_in_the_United_States

    No to widac nic sie nie nauczyli :-)

    >W czasach pokojowych mamy 1840:
    >"John Anthony Gardner Davis, a law professor at the University of
    >Virginia,
    >was shot by student Joseph Semmes, and died from his wound three days
    >later."

    Jeden to sie nie liczy, u nas tez jeden student gonil profesora z
    siekiera :-)

    >Generalnie do 1966 z liczbą ofiar było słabo, ale gołosłownie
    >przypuszczam,
    >że to kwestia dostępności broni automatycznej.

    troche watpie - z pistoletow tez mozna troche osob zabic.
    Fakt, ze moda na wieksze magazynki przyszla chyba pozniej ... ale czy
    w 1966 nie bylo juz automatycznej dostepnej ?

    J.