  • Data: 2017-09-26 12:43:04
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oqd001$1ui$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-09-26 o 09:32, Olin pisze:

    >Nie widzę powodu, aby ci to tłumaczyć, zwłaszcza że sam nie wiem.
    >Wiadomo natomiast, że powodem tego, że królowie stadionów nie
    >wystrzeliwują się z armat nie jest to, że jakieś przepisy zakazują
    >posiadania armat.

    IMO to masz racje i nie masz.
    Gdyby nie bylo zakazu kupowania i wnoszenia armat na stadion ... to
    jak myslisz, ile czasu by minelo, az ktos by wniosl i wystrzelil ?

    Natomiast - posiadania nozy, siekier, pałek, maczet trudno zabronic,
    kibole ponoć tez je lubia, a jednak żyją, wiec masz racje - masowo by
    sie z tych armat nie zabijali.
    Tylko troszeczke :-)

    A ze nie korzystaja z broni czarnoprochowej ... może nie wiedza ?
    A moze "kibolski kodeks" zabrania ...

    J.