eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatoraRe: Obraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora
  • Data: 2008-08-23 20:05:14
    Temat: Re: Obraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Aug 2008 21:55:19 +0200, Troll napisał(a):

    > to jak mam to napisac? Przeciez nie bede badac wiarygodnosci dowodu, bo
    > ktos moze mi przedstawic cos
    > sfabrykowanego gdzie przy ukryciu informacji zaszkodze innemu userowi.

    Nie wiem jak badać, to zależy od stanu faktycznego, od tego jakiego
    rodzaju jest naruszenie. Sprawa będzie prosta jeśli usługobiorca będzie
    np. rozpowszechniał 'pirackie oprogramowanie' bądź 'pomawiał i
    zniesławiał', ale są trudniejsze sytuacje.

    Ale skoro ustawa wymaga, aby usługodawca brał pod uwagę wiarygodną
    informację, to żadne deklaracje nie mają sensu i znaczenia.

    Dopóki nie doczekamy się sensownego orzecznictwa -- trudno coś więcej
    powiedzieć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl