eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązki a przyjęcie do pracyRe: Obowiązki a przyjęcie do pracy
  • Data: 2007-06-27 23:09:25
    Temat: Re: Obowiązki a przyjęcie do pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:3c2f.00000127.4682c987@newsgate.onet.pl Gregor
    <g...@w...pl> pisze:

    > Czy pracodawca ma obowiązek przedstawić podczas przyjmowania do pracy
    > obowiązki pracownika?
    > Czy wystarczy jak je wymieni ustnie, czy muszą one
    > być jakoś spisane?
    Nie chce ci się zerknąć w archiwum, ale dobra niech tam...
    Generalnie - tak. Zakres obowiązków pracownika może być np. częścią umowy o
    pracę. Niemniej KP nie narzuca formy pisemnej dla zapoznania pracownika z
    zakresem obowiązków. Oczywiście lepiej, żeby był on na piśmie, choćby dla
    celów dowodowych.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1