eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązki a przyjęcie do pracyRe: Obowiązki a przyjęcie do pracy
  • Data: 2007-07-03 08:39:41
    Temat: Re: Obowiązki a przyjęcie do pracy
    Od: "gosha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gregor" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3c2f.00000127.4682c987@newsgate.onet.pl...
    > Czy pracodawca ma obowiązek przedstawić podczas przyjmowania do pracy
    obowiązki
    > pracownika? Czy wystarczy jak je wymieni ustnie, czy muszą one być jakoś
    spisane?
    > Ps. jeżeli tyczą się tego jakieś przepisy, i wiecie które (lub w
    przybliżeniu
    > gdzie ich szukać), byłbym wdzięczny za ich podanie.
    > Z góry dzięki, Gregor
    >

    Art. 94 KP: Pracodawca jest obowiązany w szczególności: 1) zaznajamiać
    pracowników podejmujących pracę z zakresem ich obowiązków, sposobem
    wykonywania pracy na wyznaczonych stanowiskach oraz ich podstawowymi
    uprawnieniami.

    I tyle kodeks pracy. Nie ma nic na temat tego, czy ma to być w formie
    pisemnej czy ustnej. Oczywiście jest umowa o pracę (i ona oczywiście na
    piśmie), która powinna zawierać np. rodzaj wykonywanej pracy, ale nie musi
    zawierać obowiązków pracownika.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1