  • Date: Thu, 13 Mar 2008 02:27:55 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym

    Jotte pisze:

    > Mnie nie interesuje, ze laikom/lamerom tak się to kojarzy.

    Ale od (prawie) początku tego wątku jest lament o tym, że komputery bez
    systemu operacyjnego to taki wielki problem dla laików, którzy nie
    potrafią doczyta oferty do końca.

    Łaskawie czytaj wątek, w którym się odzywasz.

    > Nieprawda. Jesteś laikiem, (jak widać) a w zasadzie lamerem. Tłumaczyć
    > ani tym bardziej dyskutować mi się nie chce.

    To, że zaczynasz tupać nóżkami i toczyć pianę z pyska nie spowoduje, że
    nagle zaczniesz mieć rację, szczylku.

    > Nie, lamo. Komputer nigdy nie startował bez systemu operacyjnego, choćby
    > ten system zawierał zledwie kilkadziesiąt asemblerowych instrukcji
    > wykonujących 5 procedur.

    Czyli BIOS to system operacyjny... ROTFL

    > DOS nie jest głupi. Głupi jest ten, co tak twierdzi.

    Ja wiem, że jesteś idiotą, który nie rozumie, że w tym kontekście
    "głupi" oznacza "bardzo prosty" i nie ma znaczenia pejoratywnego (jak
    nie znasz tego słowa, poproś swoją mamusię, może ci wytłumaczy), ale
    bądź łaskaw przeczyta cały akapit, a nie skupiać się na dwóch wyrwanych
    z kontekstu słowach.