  • Data: 2008-03-11 20:02:56
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Abu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Bzdury. Nie pod pozorem. Doskonale wiesz, co ci oferują. Nie chcesz -
    > nie kupuj.

    > Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

    Mącisz. posłużyłeś się analogią do samochodu/kuchni jako przykładu na
    to, że twoja interpretacja jest słuszna. Stwierdziłem, że analogie jest
    niepoprawna, więc nieużyteczna w dyskusji.
    Ty stwierdzasz, że to nie analogia tylko przykład. To więc pytałem na co
    konkretnie to przykład? Skoro to nie analogia od obalenia moich twierdzeń.

    > Masz do kogoś pretensje, że nie oferuje tego co tobie się spodobało kupić?

    Twierdzisz, że mogę kupić to daję przykład, że nie mogę.

    Ale to nie kwesta moich pretensji. Ja po prostu staram się dowiedzieć
    jak jest i skonfrontować to z moim wyobrażeniem tego jak jest/powinno
    być. Ale może tematu moich ewentualnych pretensji nie rozwijajmy, dobrze?

    > To odsprzedaj. O ile zakupiona przez ciebie dobrowolnie umowa licencyjna
    > takie coś przewiduje.
    > Tu ponownie przyda się umiejętność czytania ze zrozumieniem.

    Super. Tyle, że moje pytanie sprowadza się (teraz) do tego. Czy
    obowiązują mnie zapisy umowy licencyjnej na którą nie wyrażam/(nie
    wyraziłem) zgody? Przecież dostałem z laptopem tylko możliwość
    zaakceptowania tej umowy.

    > Więc sprzedawaj.

    W ten sposób się nie dogadamy. Zadam jeszcze raz konkretnie pytanie.
    Czy zgodnie z polskim prawem licencjonodawca ma możliwość zakazania
    odsprzedaży nabytych *możliwości* uzyskania licencji na oprogramowanie?

    A.

    --
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Kial Vi ne parolas en tiu cxi lingvo?
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Prosty język dla każdego!