  • Data: 2002-02-08 11:22:12
    Temat: Re: Obowiązek naprawienia szkody
    Od: d...@k...net.pl (Daddies) szukaj wiadomości tego autora

    From: Buker <m...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Thursday, February 07, 2002 3:10 PM
    Subject: Re: Obowiązek naprawienia szkody

    > Niestety mylisz się w tej kwestii. Przedawnienie wykonania kary
    > unormowane jest w KK. Zgodnie z artykułem 103 par. 1 i 2 kk w zw. z art.39
    > pkt.5 kk środka karnego w postaci obowiązku naprawienia szkody nie
    wykonuje
    > się dopiero po upływie 15 lat od uprawomocnienia się wyroku skazującego.
    > Poza tym termin 10 letni, o którym wspominasz ustanowiony jest w art. 118
    > KC, do którego odesłania nie ma ani w KK ani KKW.

    Hmm - a co dzieje sie w przypadku, gdy przed uplywem 15 lat nastapi
    zatarcie skazania?. Tekst 107 par. 6 w zw. z 76 par. 2 wskazuje ze nie
    wykonanie tego srodka karnego nie stoi na przeszkodzie zatarciu skazania.

    ---
    99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
    http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
    ---