  • Data: 2014-03-14 06:06:34
    Temat: Re: Obowiązek kablowania konstytucyjny.
    Od: "Me" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    >Hmmm. Ta zasada jest jedną z najstarszych zasad w prawie i obowiązuje też w
    >naszym - 182 i 183 k.p.k.

    Odwołując się od kary możesz sędziemu wciskać kit, że to znajomy z Chile
    jechał - ciekawe czy uwierzy?
    Albo powoływać się na te artykuły... Pospolity występek nie potrzebuje
    otoczki jak przy poważnych przestępstwach.
    To trzeba szybko i sprawnie rozpatrywać - bo takich spraw jest bardzo dużo
    niestety!
    Nie moja w tym głowa aby dostosowywać zmiany przepisów.

    M.